סדנאות תפילין במערת המכפלה

סדנאות תפילין בחברון

בעיר קרית ארבע שהיא חברון סמוך למערת המכפלה בו שוכנים אבות האומה, נמצא בית העסק שלנו – “תפילין חברון”. ב”תפילין חברון” מציעים ללקוחות בין היתר את האפשרות ליהנות ממרכז מבקרים מיוחד כמו גם ממגוון סדנאות תפילין המתאים במיוחד לחתן בר המצווה ולכל המשפחה. כך תוכלו להכניס את חתן בר המצווה לאווירה ולהכנות לקראת יומו הגדול – יום בר המצווה.

כל נער, כאשר הוא מתקרב ליום בר המצווה שלו מוצא את עצמו נרגש מאוד מהמעבר הגדול מעולם הילדות אל עולם הבחרות. ביום בר המצווה הוא בעצם הופך מילד לנער שאמור להיות אחראי למעשיו. הוא נעשה למעשה מחויב בכל מצוות התורה בדיוק כמו המבוגר.

המצווה שהיא הכי מזוהה עם יום בר המצווה היא ללא ספק מצוות הנחת תפילין. התפילין זהו האות והסמל בינינו לבין בורא עולם וכאשר הנער זוכה ומגיע לגיל מצוות הוא מתחבר לשרשרת הדורות ומתחיל אף הוא להניח את התפילין הקדושות.

סדנאות תפילין סמוך למערת המכפלה

ב- “תפילין חברון” מציעים לחתני בר המצווה וגם לכל מי שמעוניין, לבוא ולבקר במרכז המבקרים וליהנות ממגוון פעילויות אטרקטיביות בנושא התפילין ובנושא העיר חברון באופן כללי. מלבד זאת ניתן ליהנות ולצפות בכל השלבים של הכנת התפילין החל משלבי הייצור הראשוני של הדיו, בכתיבת הפרשיות, הכנת בתי התפילין, הכנסת הפרשיות לתוכם ואף התנסות בכתיבת אותיות סת”ם.

אין ספק כי נער שליווה את כל התהליך ומבין מה מכילים התפילין, איך מייצרים אותם, את משמעות המצווה ועל מה חשוב להקפיד – ידע להתייחס אחרת לגמרי אל התפילין שתרכשו לו לקראת יומו הגדול.

אנחנו ממליצים לכל נער ולכל הורה, לבוא ולבקר במרכז המבקרים שלנו ולהשתתף באחת הסדנאות המרתקות שלנו.

מצוות תפילין תקבל מימד שונה וחדש!