ספר תורה אשכנזי מחיר

כתיבת ספר תורה – במחיר שלנו זה אפשרי

“ועתה כתבו לכם את השירה הזאת”

אחת מההלכות המפורסמות בגלל הקושי לקיימה, היא המצווה האחרונה שיש לנו בתרי”ג מצוות התורה. מדובר על המצווה של כתיבת ספר תורה. מדובר במצווה יקרה מאוד = תרתי משמע ועל כן רבים מאוד לא ממש מצליחים לקיים אותה. אנחנו כאן כדי לספר לכם על “תפילין חברון” החברה שהופכת את האפשרות לקיים את המצווה לאפשרית!

הפסוק “ועתה כתבו לכם את השירה הזאת” מוכר לכולנו ולו רק בגלל המנגינות הרבות אותם הלחינו עבור המילים הללו. אבל לא כולנו יודעים כי מדובר למעשה במצווה מיוחדת של כתיבת ספר תורה. מובא בגמרא שאף כאשר אבותיו כתבו ספר תורה והורישו לו אותו, עדיין ישנה המצווה לכל אדם לכתוב לו ספר תורה משלו.

זה לא סוד שרובינו לא ממש ממצליחים לקיים את המצווה הזו של כתיבת ספר תורה. הסיבה לכך היא המחיר. מחיר ספר תורה ספרדי אינו זול כלל וכמובן גם כאשר מדובר בכתיבה של ספר תורה אשכנזי המחיר אינו נמוך כלל.  אך מי שבכל זאת חפץ להשקיע ולקיים את המצווה הייחודית של כתיבת ספר תורה יכול למצוא מענה מושלם ונוח במיוחד מבחינת המחיר – אצלנו ב – “תפילין חברון”.

ספר תורה אשכנזי מחיר מיוחד!

אם אתם מעוניינים לרכוש ספר תורה אשכנזי וליהנות ממחיר מיוחד – הכתובת שלכם היא אצלנו ב –”תפילין חברון” אתם תופתעו לגלות כי  מחיר ספר תורה אשכנזי לא חייב להיות יקר כל כך כפי שחשבתם עד היום וגם אתם תוכלו לקיים את מצוות הכתיבה של ספר תורה.

ספר תורה ספרדי מחיר מיוחד!

גם כאשר מדובר בכתיבה של ספר תורה ספרדי עם כל ההידורים, לא יהיה עליכם להיפרד מסכומי עתק. אצלנו תוכלו למצוא ספרי תורה מהודרים בתכלית ההידור שיענו על כל הדרישות שלכם.

אז פנו אל “תפילין חברון” ותפגשו את צוות הסופרים שלנו המומחים והמדקדקים שיכתבו עבורכם את ספרי התורה המהודרים ביותר. כדי שגם אתם תזכו לקיים בהדור רב את המצווה של – “ועתה כתבו לכם…”