ספר תורה למכירה

מכירת ספר תורה – בתפילין חברון

קנייה של ספר תורה ותרומה לבית כנסת או ישיבה זהו מעשה נפוץ למדי. אנשים רבים עושים את הדבר אם זה כסגולה לברכה בכל נושא שהוא, לעילוי נשמה של אחד מיקיריהם ועוד סיבות רבות. “תפילין חברון” מציעה מכירת ספר תורה לכל מטרה במחירים הוגנים ובתכלית ההידור לכל עדה ולכל קהילה.

אנחנו מוצאים כי אנשים רבים בוחרים לתרום ספר תורה לבית כנסת או לישיבה וכדומה כאשר המטרה שלהם היא לסגולה בכל נושא שהוא. אם זה לפרנסה, לזרע בר קיימא, לבריאות ועוד. רבים מספרי התורה נתרמים לעילוי נשמת אנשים קרובים שנפטרו כאשר ידוע כי בכוחה של התורה וברכותיה לפעול גדולות ונצורות.

ספר תורה למכירה בשיא ההידור והשלמות

כל מי שבא לרכוש ספר תורה אינו מוכן להתפשר על ההידור ועל הכשרות של ספר התורה. ברור כי ספר תורה שחסר בו אפילו רק אות אחת או שהיא לא נכתבה כראוי – פסול. על כן מקפידים כולם לרכוש את ספרי התורה אצל אנשים יראי שמים כאשר הם מכירים באופן אישי את סופר הסת”ם או לכל הפחות יודעים כי מדובר באדם שהוא ירא שמים והוא מקפיד על קלה כבחמורה. כתיבת הסופר חייבת להיות ללא פגם והוא מקפיד על כל קוצו של יוד.

“תפילין חברון” מציעה ספרי תורה מהודרים לכל אחד

ב- “תפילין חברון” מציעים לכל אחד בכל קהילה את ספר התורה המתאים לו. ישנם ספרי התורה בנוסח אשכנזי וישנם בנוסח ספרדי כאשר כל אחד מהם נכתב תוך הקפדה יתירה על כל ההלכות ועל כל הדינים הקשורים לספרי התורה.

רוצים גם אתם לרכוש ספר תורה לעילוי נשמת יקיריכם? רוצים לתרום ספר תורה לברכה ולהצלחה עבורכם ועבור כל משפחתכם? פנו אלינו. אתם תיהנו ממוצר מהודר במחיר משתלם.