ספר תורה מהודר

תפילין חברון זה המקום הנכון!

כאשר מעוניינים להזמין ספר תורה מהודר משתדלים לחפש אחר סופר סת”ם ירא שמים והגון. אצלנו בתפילין חברון תוכלו למצוא סופרי סת”ם יראי שמיים שיכתבו עבורכם ספר תורה מהודר לפי בקשתכם.

אנחנו בתפילין חברון עוסקים במכירת תפילין מהודרות, מזוזות, ספרי תורה קטנים וגדולים, פריטי יודאיקה ייחודיים ועוד. אנו מחפשים לספק לכל לקוח ולכל מי שצריך מענה הולם ומתאים לצורך שלו. קראו להלן על הייחודיות שלנו בתחום, והצטרפו גם אתם ללקוחות הרבים שבחרו בנו.

ספרי תורה מהודרים – למה אצלנו?

  • המיקום – תפילין חברון פועלת במקום מקודש ומרומם- קרית ארבע היא חברון. בעיר האבות סמוך למערת המכפלה יושבים טובי סופרי הסת”ם ועמלים על כתיבה של תשמישי קדושה: תפילין, מזוזות וגם ספרי תורה מהודרים. כל בר דעת מבין שהמיקום הייחודי והסמיכות למערת המכפלה משפיעה על הקדושה במהלך עבודת הכתיבה.
  • ההידור – אצלנו שמים דגש רב על רמת ההידור. אנחנו מבצעים את השלבים השונים של הכתיבה כנדרש בהלכה ומחפשים להדר ולהעלות בקודש. כל מי שרכש אצלנו תפילין נהנה מזוג תפילין מהודרות הכוללת 30 הידורים ומעלה. ספרי התורה שנכתבים אצלנו מהודרים ויפים במיוחד.
  • המחיר – אצלנו גובים בגין העבודה מחיר המתאים לצורך הלקוח. אין לחשוש ממחיר מופרז בגין היות המוצרים מהודרים ואיכותיים במיוחד. כי המחירים סבירים ואפשריים בהחלט.
  • ההסכמה – רבים הם גדולי ישראל שרוכשים אצלנו תשמישי קדושה. מה שמהווה כעין הסכמה לרמת ההידור שלנו ולאיכות של המוצרים שאנחנו מספקים.

מתעניינים לגבי כתיבה של ספר תורה מהודר? פנו אלינו בשביל להתרשם מאופן העבודה ומהאווירה המיוחדת ששוררת במקום. אצלנו תוכלו להזמין ספר תורה מהודר ויפה ברמה גבוהה במיוחד. תוכלו לבחור מי מבין הסופרים שלנו יכתוב עבורכם את הספר. כי חשוב לנו שתהיו מרוצים!