תפילין למכירה בזול

תפילין למכירה

בקריאת שמע שאנו אומרים פעמיים ביום אנחנו מזכירים את מצוות תפילין – ” וכתבתם לאות על ידיך והיו לטוטפות בין עיניך…” מצוות התפילין זהו ‘אות’ בינינו לבין הקדוש ברוך הוא. אין הרבה מצוות שמכונות בכינוי “אות”. מכאן החשיבות הרבה המיוחסת למצוות תפילין.

כולנו מכירים את הפסוק – “וכתבתם לאות על ידיך והיו לטוטפות בין עיניך” – כאשר הכוונה של הפסוק מתייחסת למצוות התפילין.
מצוות תפילין מהווה מעין אות בינינו לבין הקדוש ברוך הוא והוא זה שכביכול משמר את הקשר שלנו אתו.

התפילין כוללים פרשיות שמע ועוד, כאשר ישנה חשיבות רבה לאופן הכתיבה של הפרשיות ולדקדוק הכתיבה של כל אות ואות. אלו לא סתם קוביות שאנחנו מניחים על הראש ועל היד. זהו תשמיש קדושה הכולל פרטים רבים והרבה הלכות איך וכיצד עליהם להיראות.

תפילין למכירה בזול – רק אצל “תפילין חברון”

הבנו כי מדובר במוצר יקר ערך אשר מושקעים בו עמל רב ועבודה מרוכזת של צוות מקצוענים שחייבים להכיר היטב את כל פרטי ההלכה. הם חייבים להיות אנשים יראי שמים הבקיאים בכל הפרטים ויודעים איך וכיצד להכין את התפילין.

אנחנו ב – “חברון תפילין” עושים כל מאמץ להוזיל את העלויות עבור הלקוח תוך שאנחנו לא מזלזלים חלילה באיכות של התפילין וברמת הכשרות שלהם.

תפילין חברון – כדאי להכיר!

תפילין חברון נמצא בקריית ארבע היא חברון סמוך  לקברי אבותינו הקדושים השוכנים במערת המכפלה. במקום מיוחד וקדוש זה מכינים עבורכם את תשמישי הקדושה הדורשים את ההכנה המדויקת והמדוקדקת ביותר.

צוות של סופרים יראי שמים הבקיאים באופן הכתיבה ובדרך הנכונה לעשות זאת יושבים וכותבים את הפרשיות כאשר צוות נוסף עמל על הכנת בתי התפילין והרצועות.

הכל כדי שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאתם מקבלים תפילין כשרות למהדרין!