תפילין מהודרות בהמה גסה

בהגיע היום הגדול – היום בו נכנס הנער לגיל מצוות נוהגים לחגוג ולציין את האירוע בפורום גדול כנאה וכיאה ליום שכזה. מצוות תפילין זוהי אחת המצוות המזוהות ביותר עם יום בר המצווה היות וביום זה נעשה הנער מחויב במצוות בדיוק כמו המבוגר והוא מתחיל להניח תפילין. היכן תרכשו לו תפילין מהודרות בהמה גסה? ב- “חברון תפילין” – כמובן!

כולנו יודעים כי המצווה שהכי מזוהה עם טקס בר המצווה זוהי המצווה של הנחת תפילין. כי עד גיל בר המצווה הנער אינו מחויב במצוות ומרגע שנכנס לגיל שלוש עשרה הרי שהוא הופך להיות מחויב בקיום כל המצוות בדיוק כמו המבוגר. אז נכון שעד גיל מצוות עדיין היה מוטל ההורים לחנך את הילד לקיום מצוות מדין מצוות חינוך, אך את התפילין אסור היה לו להניח בטרם יהיה בשל לכך. כאשר הוא מגיע לגיל מצוות סומכת עליו התורה ממש כמו על כל אחד מישראל ואכן ביום זה הוא מתחיל להניח תפילין.

היכן רוכשים תפילין בהמה גסה לנער בר המצווה? כמובן ב – “חברון תפילין”!

תפילין מהודרות בהמה גסה מחיר מיוחד לנערי בר המצווה

אצלנו ב – “תפילין חברון” משקיעים משאבים רבים בהכנה של התפילין המהודרות ביותר. תפילין שכוללים את כל ההקפדות ואת כל החומרות לאורך כל התהליך. החל מכתיבת הפרשיות וכלה בהכנת הבתים והרצועות. הכול נעשה בתכלית ההידור ובתכלית השלמות, זאת על מנת שכל מי שירכוש את התפילין הללו וכמובן גם יניח אותם בכל בוקר יניח תפילין כשרות למהדרין.

תפילין בהמה גסה מחיר

בקרית ארבע היא חברון, בסמוך מאוד לקברי אבותינו הקדושים – האבות והאימהות – נמצא המפעל שלנו – “תפילין חברון”.
במקום הקדוש הזה אנחנו מכינים את תשמישי הקדושה המהודרים כאשר צוות מובחר וירא שמים שוקד על המלאכה. הם כותבים את הפרשיות מתוך היצמדות לכל כללי ההלכה, מכינים את הבתים המהודרים ומכניסים אל תוכם את הפרשיות. מוסיפים את הרצועות ודואגים שהכול ייעשה לשם מצוות תפילין.

אם תבחרו לרכוש אצלנו את התפילין תוכלו ליהנות מתפילין מהודרות ועשויות בקפידה על פי מיטב ההידורים.