כמה עולה ספר תורה לבית כנסת

מתחדשים עם ספר תורה חדש – מה חשוב לדעת?

אם אתם מחפשים לרכוש ספר תורה חדש הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא מידע שימושי ותשובות מעשיות לשאלות חשובות לקראת קנייה של ספר תורה אשכנזי או ספרדי. אנחנו נסביר בקצרה אודות ההבדלים בין הספרים והסיבה לפערי המחירים. אם יש לכם שאלות נוספות צרו קשר ונשמח לסייע במענה אישי ואדיב.

ספר התורה ממלא תפקיד חשוב בכל בית כנסת, סביבו מתרכזים המתפללים, בו הם קוראים את פרשות השבוע, עמו הם שמחים בשמחת תורה. אם אתם עומדים לקראת הקמה של בית כנסת חדש או רכישה של ספר תורה נוסף אל ארון הקודש, אתם בוודאי שואלים את עצמכם כמה עולה ספר תורה לבית כנסת היום? איך מתמחרים ספרי תורה?

כמה עולה ספר תורה חדש?

לא ניתן לקבוע מראש מחירים של ספרי תורה. לכל ספר תורה יש מחיר משלו. כתיבה של ספר תורה מתבצעת על ידי סופר סת”ם. מדובר בכתיבת יד הדורשת עבודה ממושכת של 8-9 חודשים לפחות. מחירים של ספרי תורה משקפים את העבודה הרבה, איכות חומרי הגלם ורמת ההידור. טווח המחירים מתחיל בסכומים של כ-80 אלף שקלים כאשר המחיר הממוצע הוא כ-125 אלף שקלים. חשוב לציין כי עלות הקלף עליו נכתב הספר היא כ-15 אלף שקלים.

אם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה לכתוב ספר תורה נסביר כי מלאכת הכתיבה מותרת רק לסופרי סת”ם מוסמכים ומוכשרים. איכות הכתב, איכות הקלף, הוותק של סופר הסתם ומעמדו, כל אלו באים לידי ביטוי במחיר. ספר תורה אשכנזי יהיה יקר יותר בהשוואה לספר תורה ספרדי. הספר האשכנזי נכתב לאט יותר ולכן יהיה יקר יותר גם כאשר מדובר באותה רמת הידור.

היכן כדאי להזמין ספר תורה?

ההשקעה הכספית הגבוהה מחייבת אתכם בפנייה אל אנשי מקצוע בעלי מוניטין ושם של כבוד בענף. כאן בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה עם רמה גבוהה של מקצועיות, שירות, אחריות אישית והגינות. צרו קשר ונענה בשמחה לכל שאלה. אם אתם מבקשים לדעת כמה עולה ספר תורה אשכנזי או כמה עולה ספר תורה ספרדי הגעתם למקום הנכון. אנחנו מתחייבים לכתב איכותי על פי הנוסח המבוקש, אפשרות לכתיבה על גבי קלף גבוה או קלף קצר, הגינות וליווי מקצועי לאורך כל הדרך.