רקמה על תיקים

רקמה על תיק תפילין וטלית

מחפשים מתנה מושלמת לחתן, לבר מצווה, ליום הולדת של בעל, אב או סבא? תיק לטלית רקום או תיק רקום לתפילין כפי שמציעים לכם בתפילין חברון, הינו ללא ספק מתנה ייחודית, מרגשת ובעלת ערך מוסף.

לצפיה במוצרים לחצו כאן

 

כיסוי המכבד את התשמיש

טלית ותפילין הם תשמישי קדושה חשובים שכל אדם דתי ושומר מצוות מקפיד לשאתם ולעשות בהם שימוש בתפילה בבית או בבית הכנסת. כמו כן מדובר בפריטי קדושה המיוצרים בעבודת יד מוקפדת, כאשר התפילין עשויים מעור מיוחד ובתוכם כתבי סת”ם על נייר קלף, ואילו הטלית עשויה מבדים כשרים מובחרים, כמו משי, פשתן וצמר. לכן, בכדי לשמור על פריטי קדושה אלו מפני פגיעות ונזקים מקובל לשאתם בתוך תיקים ייעודיים חזקים ועמידים, שלא אחת מציגים גם עמידות בפני מים. בנוסף לכך, בכדי לכבד את תכולתם תיקים אלו מיוצרים ומעוצבים בקפידה עם עבודת רקמה מרהיבה בשלל עיצובים מרשימים.

רקמה על תיקים

מגוון עשיר של תיקים רקומים

באתר ובחנות שלנו תיהנו ממבחר עשיר של אפשרויות רקמה על תיק תפילין וטלית. המבחר כולל תיקי בד ועור משובחים עם רקמה על תיקים בשלל סגנונות, ממסורתי וקלאסי ועד למודרני ועכשווי.

ממבחר זה כל אחד יכול לאתר רקמה על תיק מתאימה לצרכיו שיכולה לשלב גם רקמה בהתאמה אישית, בין אם עבור חתונה, יום הולדת, בר מצווה, יום נישואין וכדומה.

כך למשל, תוכלו למצוא אצלנו רקמה על תיקים של טלית ותפילין של ברכנו אבינו, ה’ שפתי יפתח,

צמאה לך נפשי, ברכני ה’ וישמרני, אורי וישועי, אם אשכח ירושלים ועוד. כמו כן ניתן לבחור בתיקים עם רקמות סימבוליות של גפן, חושן, רקמה של ירושלים בכחול, מערת המכפלה, רקמות של רימונים קטנים או רימונים כחולים, רקמת פס של ירושלים ועוד.

אנו גם מציעים תיקים עם רקמות עכשוויות כמו רקמות של מעוינים, רקמות של משולשים, בצורות מסולסלות בגווני כחול, בסגנון אוריינטלי ועוד. כל זאת מוצע עבור תיקים מבדים שונים בקשת רחבה של גוונים ובשלל סגנונות עיצוב, כמו תיק בד חצי כחול וחצי אפור, תיק משולב בעיצוב יוקרתי, רקמות בגוני כסף או זהב, בגווני לבן וכחול ועוד.

 

רקמות בהתאמה אישית

בנוסף לרקמות על תיקים שאנו מספקים, תוכלו גם להוסיף רקמות אישיות משלכם. רקמות אלו יכולות להיות שם בעל התיק, ציטוט מכתבי הקודש, הקדשה אישית וכדומה. אפשרות זו של רקמה אישית הופכת את מתנת התיק הרקום להרבה יותר ייחודית, מקורית ומרגשת, ומותאמת לאירוע ולאדם ספציפי. כך למשל, ניתן לבחור בהקדשה לבן מצוות, לאב אהוב, לבן מתגייס, לתלמיד ישיבה ועוד.

 

הזמנת תיק תפילין וטלית רקום

הזמנת תיק תפילין וטלית רקום מוצעת ישירות דרך האתר המאובטח שלנו. כמו כן להזמנת תיק קשיח ולקבלת עוד מידע ויעוץ מקצועי בנושא הגיעו לחנות שלנו בחברון או צרו קשר עם תפילין חברון בטלפון 1-800-300-120 או במייל mtefilinhebron@gmail.com.