תיק תפילין טרמי

משרתים בצבא ומוטרדים מהאפשרות שהתפילין שלכם ייפגעו בתנאי השטח הקשים? אוהבים לצאת לטיולים ומחפשים דרך נוחה ובטוחה לשאת איתכם את התפילין שלכם? הפתרון הטוב ביותר לשמירה על התפילין בתנאים אלה הוא תיק תפילין תרמי. לעטוף את התפילין בתוך מגבת ולהניח בתיק גב זה נכון, אבל לחלוטין לא מספיק. לתחוב את התפילין במעמקי התיק העמוס בתקווה שהחפצים מסביב יגנו עליו זה גם נכון, אבל גם זה לא מספיק. מדוע אתם לא רוצים להתפשר על ההגנה על התפילין שלכם ורוצים להצטייד ביחידה אחת של תיק תפילין טרמי? על כך בשורות הבאות.

לצפיה במוצרים לחצו כאן

למה נדרש תיק תפילין תרמי?

כפי שאתם יודעים, תפילין הם תשמיש קדושה שחייב לעמוד בכללים מאוד קפדניים ומחמירים. שפשוף יתר של קודקודי קופסת התפילין לבדו יכול להפוך את התפילין לבלתי כשרים ולאלץ אתכם להזמין קופסת תפילין חדשה. לחות גבוהה או חום גבוה מאוד יכולים לגרום להרס גם למעטפת החוץ של התפילין אבל עוד יותר מכך, לקלף הפנימי, באופן שפשוט הופך את התפילין כולם לבלתי כשרים. המשמעות היא שהאריזה בה אתם שומרים את התפילין שלכם צריכה לספק שתי תועלות הכרחיות: הגנה על התפילין מפני מכות, חבטות, נפילות ועומס משקל והגנה על התפילין מפני טמפרטורות חום וקור קיצוניות ולחות גבוהה, וזה בדיוק מה שעושה תיק תפילין תרמי. כל זה נכון כמובן במיוחד אם אתם מנהלים אורח חיים שחושף את התפילין שלכם לתנאים אלה: שירות בצבא, טיולי שטח רבים וכן הלאה, אבל זה יכול להיות נכון גם באחסון ביתי רגיל.

תיק תפילין טרמי

מה זה תיק תפילין טרמי?

תיק תפילין טרמי הוא תיק עשוי מעטפת ניילון ארוג חזק ועבה שמשמשת גם כשכבת איטום הרמטית מפני לחות ומים וגם כבולם זעזועים חזק שמקיף את התפילין שלכם. התיק הוא בעל שכבת בידוד תרמי כפולה וכולל בתוכו מספר אלמנטים משלימים כמו קופסת פלסטיק, פס זוהר, מד טמפרטורה, מצפן, כיס ייעודי לסידור, ראי, מסרק ותפילת הדרך – כל מה שאתם צריכים בתנאי שטח אופייניים. תיקים טרמיים זה לא דבר חדש ותיקים ונרתיקים כאלה משמשים בשורה של יישומים לרבות צידניות לשמירת קור וחום. תיק התפילין התרמי נשען על טכנולוגיות בידוד מוכרות אלה בכדי ליצור פתרון ייעודי וחכם לשימוש כה חשוב כמו אחסון תפילין.

בכל מקרה, כדאי לזכור שאחסון התפילין עמוק בתוך התרמיל היא לחלוטין לא הדרך לדאוג לתפילין שלכם. גם כשהם טמונים עמוק בתרמיל, התפילין שלכם לא זוכים להגנה מפני טמפרטורות חום וקור קיצוניות, אלא להיפך. בנוסף, בתוך התרמיל סובלים התפילין הדחוסים שלכם מעומס משקל ולחץ תמידי מהחפצים העוטפים אותם, מה שיכול בקלות לגרום להם נזק.

כדי להגן על התפילין שלכם בתנאי שטח ולמעשה בכל תנאי אחר, תיק תפילין תרמי הוא הפתרון הטוב ואולי אפילו היחיד שעומד לרשותכם. תיק תפילין טרמי איכותי, מקצועי ובסטנדרטים גבוהים, תוכלו למצוא בחנות תשמישי הקדושה של תפילין חברון. בחנות דגמים שונים של תיקים תרמיים לתפילין במספר גוונים ובתצורות שונות של כיסים ותוספות. את התיק התרמי שלנו לתפילין שלכם תוכלו למצוא ממש כאן ואם יש לכם שאלות נוספות, פנו אלינו כבר עכשיו בטלפון 1-800-300-120.