תיק תפילין מחולק

בין שאתם מחפשים תיק תפילין צנוע ופשוט ובין שאתם מעדיפים אותו מעוצב ועם אמירה אישית, בסופו של דבר אתם לבטח רוצים תיק תפילין איכותי, שילווה אתכם לאורך שנים ויספק לכם את הערך המצופה מתיק תפילין. אבל מה זה בעצם אומר איכות בקטגוריה של תיקי תפילין? מה הופך תיק תפילין לתיק איכותי? על כך נדבר בשורות הבאות.

לצפיה במוצרים לחצו כאן

תיק תפילין מחולק

איכות בקטגוריית תיקי התפילין

תיק תפילין הוא תיק שיש לו מטרה פונקציונלית מאוד ברורה – להכיל את התפילין שלנו בצורה בטוחה. המשמעות הישירה היא שהתיק צריך להתאים בגודלו בכדי להחיל סט תפילין בצורה מרווחת ולא לחוצה וצפופה (מה שיכול להזיק לפינות של תיבות התפילין). אבל מעבר לגודל, תיק תפילין גם צריך להיות בעל סגירה קלה, נוחה והרמטית והוא צריך להיות אטום לחלוטין ללחות ומים. במילים אחרות, תיק תפילין איכותי צריך להיות מספיק גדול ומרווח להכלת התפילין בצורה מרווחת, להיות קל לשימוש ולהיות אטום למים. שלושת הפרמטרים הפשוטים הללו יכולים לסייע לכם מאוד בבחירת תיק תפילין ולשם דוגמא ניקח שני תיקי תפילין מבד שהאחד מהם עשוי שכבת בד עם בטנת ניילון וסגירת רוכסן איכותי והשני עשוי שכבת בד ותו לא. שניהם נראים די דומים מבחוץ, אבל מספקים רמת הגנה אחרת לחלוטין לתפילין שהם מכילים.

תיקי תפילין איכותיים ופונקציונליים

מעבר לפרמטרים הבסיסיים הללו, ישנם פרמטרים נוספים שיכולים לסייע לכם בבחירת תיק תפילין איכותי. כך למשל, תיק תפילין מחולק, שבו ישנם תאים שונים לכל חלק בסט התפילין ואולי אפילו לחפצים נוספים שלהם אתם עשויים להזדקק בזמן השימוש בתפילין, יכולים גם הם להעיד על רמת איכות גבוהה. תיקים מחולקים כאלה מגיעים בדרך כלל בתצורה של תיק ניילון עבה המתאים לשטח וטיולים ובמרבית המקרים, מציעים גם את רמת האיכות הגבוהה ביותר. יחד עם זאת, כפי שהסברנו קודם לכן, אתם לא חייבים לקנות תיק תפילין מחולק כדי להבטיח שהוא גם איכותי. תוכלו בהחלט להסתמך על שלושת הפרמטרים הבסיסיים בכדי להבטיח לעצמכם תיק שילווה אתכם לאורך שנים ארוכות.

בחנות היודאיקה והתפילין תפילין חברון תוכלו למצוא מגוון רחב מאוד של פריטי יודאיקה ובהם גם תיקי תפילין פשוטים, מעוצבים ומחולקים וכולם ברמת האיכות הגבוהה ביותר. אם אתם מחפשים תיק תפילין איכותי ואסתטי, כנסו עכשיו לחנות המקוונת של תפילין חברון ואם יש לכם שאלות נוספות, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 1-800-300-120.