תיק תפילין פשוט

עולם היודאיקה היהודית לא מפסיק להמציא לנו פטנטים ועיצובים ולפעמים אנחנו בכלל רוצים לפנות לכיוון הפשוט, הצנוע. דברים אלה נכונים לגבי כל סוג של פריט יודאיקה שאפשר לחשוב עליו והם אינם פוסחים גם על הקטגוריה הספציפית של תיקי תפילין. עם מגוון עצום של סוגי תיקי תפילין מבד, מפלסטיק, תיקים רקומים, תיקים מעוצבים במגוון צבעים ודוגמאות, תיקים מחולקים, תיקים שקופים, לפעמים פשוט רוצים להתנתק ולהגיע לבית הכנסת עם תיק תפילין פשוט, זול, שמכבד את התפילין אבל לא קורע את הכיס ולא מנסה להרשים אף אחד.

לצפיה במוצרים לחצו כאן
תיק תפילין פשוט

מה זה בעצם תיק תפילין פשוט?

ובכן, פה בדיוק מתחילים הדברים להסתבך. ההגדרה של פשטות יכולה להשתנות מאדם לאדם ומה שנראה פשוט לאחד ייראה מאוד לא פשוט לאחר. ככלל, במרבית המקרים שבהם אנו מחפשים גרסת מוצר פשוטה יותר, אנחנו בעצם מחפשים את הגרסה הזולה, הגרסה שמציעה לנו מוצר איכותי, שממלא את תפקידו הפונקציונלי אך לא מעבר לכך. אם בוחנים את התפקיד הפונקציונלי של תיק תפילין, הרי שמדובר בתיק שמכיל את התפילין שלנו בצורה מרווחת, שמגן עליהם מפני חבטות ועומס משקל ושאטום ללחות ומים. למרבה האירוניה, דווקא תיקי תפילין שנחשבים לתיקים מעוצבים וגם עולים יקר יותר, הם תיקים שלא תמיד עומדים בקריטריונים הללו. במילים אחרות, תיק תפילין פשוט הוא תיק שממלא את הייעוד שלו בצורה מלאה ובסיסית, ללא תוספות שאולי יכולות להתאים לאנשים מסוימים, אך אינן רלוונטיות לפונקציונליות הישירה הנדרשת מתיק תפילין.

 

ובכל זאת, דברים שכדאי שיהיו בתיק התפילין שלכם

ואחרי שאמרנו את כל זה, בבחירת תיק תפילין פשוט אתם רוצים לוודא מספר דברים ובכלל זה יכולת סגירה קלה ונוחה של התיק, יכולת סגירה הרמטית של התיק (בדרך כלל באמצעות רוכסן. כדאי להימנע מתיק מבוסס סקוטש), תיק אטום לחלוטין למים (אם אתם בוחרים בתיק בד, וודאו שהתיק מגיע עם בטנת ניילון פנימית אטומה למים), תיק שהדופן שלו יכולה לספק הגנה מינימלית בתנאים של עודף משקל, נפילה או חבטה.

בחנות היודאיקה של תפילין חברון תוכלו למצוא את כל סוגי תיקי התפילין, החל בתיקים מעוצבים בעבודת יד וכלה בתיקים פשוטים, פונקציונליים במחירים אטרקטיביים ותחרותיים. באתר החנות תוכלו למצוא מגוון דגמים של תיק תפילין פשוט ואם יש לכם שאלות נוספות שתרצו לברר לפני שאתם מבצעים את הבחירה שלכם, תוכלו ליצור איתנו קשר כבר היום בטלפון 1-800-300-120.