תיק תפילין שקוף

סיימתם את תפילת שחרית, קיפלתם יפה ובצורה מוקפדת את התפילין שלכם והכנסתם אותם לתיק האריזה שלהם. עכשיו אתם רוצים לבדוק שהם ממוקמים היטב בתוך התיק ושלא הצבתם את אחת הקופסאות בצורה כזאת שיכולה לפגוע בפינות שלה? בשביל זה אתם צריכים תיק תפילין שקוף. התיק השקוף, ממש כפי שאומר ההיגיון, נועד לאפשר לכם לבחון את התפילין שלכם כשהם במנח הסופי שלהם בתוך התיק, על מנת לוודא שהם מונחים בצורה נאותה וללא חשש לפגיעה בהם. מן הצד השני, חשוב גם להגן על התפילין מפני קרינת שמש כאשר אתם צועדים להנאתכם לבית הכנסת ולכן צדו השני של התיק השקוף יהיה מכוסה באמצעות שכבה פנימית של בד שחור, והנה לכם התיק האולטימטיבי לאחסון התפילין שלכם בבית.

לצפיה במוצרים לחצו כאן

תיק תפילין שקוף – תיק אחסון לבית

אחרי שאמרנו את כל זה, תיק תפילין הוא לא רק תיק שמיועד לסייע לכם לאחסן את התפילין או לבחון את מצבם במנח הסופי שלהם, אלא גם ובעיקר להגן עליהם מפני טמפרטורות חום וקור קיצוניות, מפני קרינת שמש ישירה, מפני לחות גבוהה ומפני סכנת חבטות ונפילות. על כן, האופציה של התיק השקוף היא אופציה שמתאימה במיוחד לצורך אחסון התפילין בתנאים ביתיים קלאסיים, כשניתן לאחסן את התפילין בתוך התיק ולהניח אותו בארון סגור, בצורה בטוחה, מוצלת ומוגנת. לעומת זאת, אם אתם יוצאים מהבית לשירות הצבאי שלכם או אולי לטיולי השטח שאתם אוהבים, אתם רוצים להעביר את התפילין לתיק תרמי ייעודי שיגן על התפילין שלכם בתנאי השטח הצפויים. אבל לצורך אחסון התפילין שלכם בבית, ללא ספק תיק תפילין שקוף הוא הפתרון הטוב ביותר וגם הקל ביותר לניקוי ותחזוקה לאורך שנים ארוכות.

תיק תפילין שקוף

האם התיק השקוף הוא גם נגד מים?

תיקי אחסון שקופים אנחנו רגילים למצוא בעיקר בקטגוריה של תיקי רחצה, מה שעשוי לגרום לנו לחשוב שתיקי אחסון שקופים הם אטומים למים. בפועל, לחלוטין לא ניתן לקבוע כי תיקים שקופים הם בהכרח גם אטומים למים ואכן, גם במקרה של תיק תפילין שקוף, לא מדובר בתיק אטום למים. כפי שאמרנו קודם לכן, השימוש בתיק השקוף לצורך אחסון התפילין הוא משיקולי נוחות ולאור היכולת לבחון את מנח התפילין בתוך התיק לאחר סגירתו. ישנם גם תיקי אחסון חסיני מים לתפילין, וייתכן שישנם כאלה שהם גם שקופים, לפחות חלקית, אבל זהו נתון שיהיה עליכם לברר עבור הדגם הספציפי שאתם מזמינים.

בחנות היודאיקה של תפילין חברון תוכלו למצוא מגוון רחב של פתרונות אחסון לתפילין, לרבות תיק תפילין שקוף. התיק עשוי שכבה פולימרית שקופה עבה שמגנה היטב על התפילין וכוללת כיסוי בד שחור מהצד השני, על מנת להגן על התפילין. את התיק תוכלו להזמין כבר עכשיו באתר החנות וכן תוכלו ליצר עמנו קשר עם כל שאלה בטלפון 1-800-300-120.