מחיר תיק של תפילין

על מחיר תיק של תפילין, בחירה נכונה של תיק ועוד

באתר המוביל של חברת תפילין חברון מציעים תיקי תפילין איכותיים בקשת רחבה של מחירים משתלמים, מהם כל אחד יכול לבחור תיק המתאים לכיסו, להזמינו און ליין ולקבלו לכל כתובת מבוקשת. אז מה משפיע על מחיר תיק של תפילין וכיצד לבחור תיק מתאים? על כך יוסבר בקצרה להלן.

לצפיה במוצרים לחצו כאן

 

מה משפיע על מחיר תיק תפילין

אנו וגורמים נוספים בשוק מציעים עבור תיק תפילין מחיר משתנה המושפע ממספר גורמים עיקריים:

  • חומר- מחיר התיק מושפע מסוג החומר ממנו הוא עשוי, למשל תיק בד יהיה לרוב יותר זול מתיק עור.
  • איכות- מחירם של תיקי תפילין מושפע מאיכותם, למשל יש הבדל במחיר תיק איכותי בעבודת יד לבין תיק שמקורו בפס ייצור. כמו כן איכות התיק נמדדת בטיב חומריו ובמידת עמידותו.
  • עיצוב- המחיר של תיקי תפילין מושפע מעיצובם ומתוספות של עיטורים ורקמות שיש עליהם ומידת ההשקעה והאיכות שלהם.
  • התאמה אישית- במידה ותבקשו תיק לתפילין בהתאמה אישית תצטרכו לשלם יותר על תוספת זו.

מחיר תיק של תפילין

בחירה של תיק לתפילין

מלבד מחירו, בבחירת תיק תפילין יש לקחת בחשבון עוד מספר גורמים:

  • מטרת התיק- יש לבחור את התיק, איכותו ועמידותו בהתאם לייעודו. כך למשל, תיק הנדרש לשם נסיעות וטיולים צריך להיות עמיד במיוחד עם סגירה הרמטית טובה.
  • רטיבות- אם התפילין חשוף לרטיבות, מים וגשם חשוב לבחור עבורו בתיק עמיד למים התפור בצורה שמונעת חדירה של רטיבות, ואשר חלקו הפנימי מצופה בניילון המספק אטימה מלאה.
  • טעם אישי- לכל אחד יש העדפות אישיות לגבי חזות תיק תפילין, ולכן יש לבחור בתיק המתאים להעדפות אישיות של בעליו, גילו, עדתו וכדומה.

 

דגש מיוחד על תיק תפדינית

בין סוגי תיקי התפילין בשוק, ראוי להדגיש את התפדינית. מדובר בתיק טרמי ייחודי המספק הגנה מלאה לתפילין מפני פגעי סביבה, מזג אוויר וטמפרטורות קיצוניות. התיק עשוי מחומר קשיח במיוחד והוא אטום בפני מים. רוצים לדעת היכן ניתן לרכוש תפידנית? לא תצטרכו לחפש רחוק מדי מכיוון שאנו משווקים ומוכרים תיקי תפידנית מקוריים מבית אל, המוצעים על ידינו במבחר צבעים מסורתיים או עכשוויים, וכוללים תיק לטלית, רצועת נשיאה נוחה ומראה פנימית.

 

הזמנת תיק תפילין במחיר משתלם

הזמנת תיק תפילין במחיר כדאי מוצעת בבטחה דרך האתר המתקדם שלנו. כמו כן להזמנת תיק לתפילין ולקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא הגיעו לחנות שלנו בחברון או צרו קשר עם תפילין חברון בטלפון 1-800-300-120 או במייל mtefilinhebron@gmail.com.