תיק תפילין לבר מצווה

מבחר תיקי תפילין לבר מצווה

בשעה טובה, ילדכם הגיע לגיל מצוות. בחנות של תפילין חברון תוכלו להזמין עבורו את כל הנדרש למעמד המרגש, לרבות תפילין מהודרים, טלית, כיפה וציציות. בחברה מציעים מבחר מרשים ואיכותי של תיק תפילין לבר מצווה בשלל דגמים, צבעים, עיטורים והקדשות, כמו תיקי בד רקומים, תיקי עור, תיקים טרמיים לטיולים ותיקים מחולקים.

לצפיה במוצרים לחצו כאן

 

מצוות תפילין מגיל מצוות

הגעה לבר מצווה וגיל מצוות מעידה על היות הנער מורשה לעלות לתורה ולהניח תפילין. לכן, אחת המתנות החשובות שבן המצוות מקבל לבר המצווה הינו זוג חדש, כשר ואיכותי של תפילין. כידוע, מצוות הנחת תפילין הינה בין החשובות ביהדות, ומקורה במעמד הר סיני, כאשר כל גבר מגיל מצוות חייב להניחם מידי יום. בהיותם תשמישי קדושה, יש חשיבות רבה לשמירה על שלמותם וכבודם של התפילין עם תיקים ייעודיים למטרה זו. הדבר חשוב במיחוד לנערים המרבים להתרוצץ ועלולים תוך כדי כך לפגוע בתפילין יקרי הערך שלהם.

תיק תפילין לבר מצווה

מגוון תיקי תפילין לבחירה

באתר ובחנות שלנו תמצאו מגוון תיקי תפילין לבר מצווה, ממנו כל אחד יכול לבחור תיק המתאים לצרכי והעדפות הנער. כך למשל, תוכלו למצוא את סוגי התיקים הבאים:

  • תיקי בד- שלל תיקי בד מהודרים לתפילין ולטלית המוצעים מסוגים שונים של בדים, עם מגוון רחב של עיטורים, פסוקים ומילים. אלו תיקים שיכבדו את מעמד עליית בן המצוות לתורה, אשר כוללים גם שכבת ניילון פנימית המגנה על התפילין מפני רטיבות.
  • תיקי עור- יש לנו מגוון תיקי עור לתפילין המוצעים בגוונים שונים ועם רקמות מושקעות. מדובר בתיקי איכות מהודרים שישרתו את הנער לתקופה ממושכת ויגנו היטב על התפילין שלו.
  • תיקים קשיחים- אנו גם מספקים תיקי תפילין קשיחים המתאימים לטיולים, המעניקים הגנה טרמית ועמידים בפני מים, חבלות ולכלוך. תיקים אלו מוצעים בשלל צבעים והם יעניקו מענה מושלם לבן נוער המרבה לטייל בשבילי הארץ.
  • תיקי ניילון עם ספוג- לטיולים אנו גם מציעים תיקי תפילין מניילון עם שכבה פנימית של ספוג, השומרת על התפילין מפני רטיבות, עומס, משקל, חבטות וטלטולים.
  • הקדשה אישית- לרבים מתיקי התפילין ניתן להוסיף הקדשה אישית עם שם בן המצוות או כל מילה או משפט אחר.
  • חלוקה פנימית- רבים מהתיקים שלנו מוצעים עם חלוקה פנימית המספקת מענה נוח, יעיל ובטוח לאחסון התפילין.
  • שימושים נוספים- אצלנו גם תמצאו תיקי תפילין עם מקום ייעודי לנשיאת טלית וציצית, לצד סטים של תיקים תואמים לתפילין וטלית.

 

הזמנת תיק תפילין לבר מצווה

הזמנת תיק תפילין לבר מצווה מוצעת ישירות דרך האתר המאובטח שלנו. כמו כן להזמנת תיק קשיח ולעוד מידע ויעוץ מקצועי בנושא הגיעו לחנות שלנו בחברון או צרו קשר עם תפילין חברון בטלפון 1-800-300-120 או במייל mtefilinhebron@gmail.com.