סט תפילין טלית לבר מצווה

סט תפילין לבר מצווה

יום בר המצווה מתקרב. לא יאומן… איך גדל הנער והנה הוא עומד לפנינו, ממש גבר קטן. אוטוטו גם מהבחינה ההלכתית הוא יקבל את התואר “גדול” והוא יהיה מחוייב בכל מצוות התורה בדיוק כמו כל אדם מבוגר. זה הזמן שהוא גם יתחיל להניח תפילין שזהו האות בינינו לבין הקדוש ברוך הוא. היכן נרכוש עבורו את התפילין?

סט תפילין לבר מצווה קונים רק ב – “תפילין חברון”!

לקראת היום הגדול אשר בו ייכנס הנער לעול תורה ומצוות יש לדאוג בראש ובראשונה לזוג תפילין כשרות ומהודרות עבורו. את התפילין יזכה להניח בברכה ביום הגיעו למצוות ובכך יצטרף אף הוא לשרשרת הדורות.

חשיבות של מצוות תפילין

מצות תפילין היא מצווה יקרה מאוד ואנחנו מוצאים כי גם כאשר היו גזירות שמד על היהודים בכל הדורות, הייתה הקפדה תוך מסירות נפש של ממש על קיום המצווה של הנחת התפילין. ידוע הפסוק – “וראו כל עמי הארץ כי שם ה’ נקרא עליך ויראו ממך” – אלו תפילין שבראש. לתפילין כוח עצום לסייע לנו להתגבר על אויבינו ועל ידי ההקפדה על הנחת התפילין הכשרות והמהודרות אנחנו בעצם זוכים לקיים את הקשר ביננו לבין בורא עולם.

סט תפילין לבר מצווה מחיר

כאשר אנחנו עומדים לרכוש את התפילין לרגל בר המצווה, או כאשר מדובר בבני עדות המזרח וכן חלק מקהילות האשכנזים הרי שעליהם לרכוש סט מורכב יותר- סט תפילין טלית לבר מצווה – חשוב לדעת כי מחיר תפילין לבר מצווה לא יהיה כל כך זול. אחרי הכול מדובר בפריט יקר ערך שנעשה בעבודת יד כאשר בכל השלבים נדרש פיקוח והשגחה צמודים. כל התהליכים צריכים להיעשות על ידי אנשים יראי שמים הבקיאים בכל השלבים של הנחת התפילין ויודעים כיצד לקיים הכל בשיא ההידור.

ב – “תפילין חברון” תוכלו למצוא את התפילין המהודרות ביותר כאשר הם מיוצרים בכל השלבים על ידי אנשי מקצוע מומחים, מנוסים ובעיקר – יראי שמים המקפידים על קלה כבחמורה. כך שאם רכשתם את התפילין שלכם או של הילד ב –”תפילין חברון” אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי רכשתם את התפילין המהודרות ביותר.