תיק קשיח תפילין

להיות בטוחים עם תיק תפילין קשיח

מבקשים לשמור על התפילין שלכם מפני מכות וחבלות? בתפילין חברון מציעים תיק תפילין קשיח וקטן שיבטיח את שלמות תכולתו מכל פגע, בבית ומחוצה לו. את התיק האיכותי והפרקטי תוכלו להזמין ישירות דרך אתר החברה ולקבלו לכל כתובת מבוקשת בארץ.

לצפיה במוצרים לחצו כאן

 

מה שנדרש מתיק תפילין קשיח

תיק תפילין קשיח נדרש לספק מענה שלם לבעליו עם הגנה מלאה לתפילין שבתוכו. לכן, בתור התחלה התיק נדרש להתאים במידותיו לאלו של התפילין, באופן שיהיה מצד חד מרווח ומונע הימעכות של פריטים ומצד שני לא רופף מידי ובכך ימנע תזוזה של התפילין. בנוסף לכך, תיק קשיח תפילין נדרש בסגירה הרמטית, נוחה וקלה – לרוב באמצעות רוכסן. כמו כן, כדי שהתיק ישמור על תכולתו עליו להציג אטימות מלאה בפני מים לצד עמידות בפני חבלות, מכות, עומס משקל ונפילות. התיק גם נדרש כמובן להיות פרקטי, נוח לשימוש ונשיאה בתנאים שונים, בין אם נשיאה על כתף, בתוך תיק גדול, בנסיעה ברכב, הליכה ברגל, טיולים, שירות צבאי וכדומה. מעבר לכך, רבים יעדיפו לבחור בתיק עם חלוקה פנימית המכיל תאים נפרדים לכל פריטי התפילין, ולעיתים גם לפריטים נוספים כמו טלית.

תיק קשיח תפילין

תיקים קשיחים לתפילין

אצלנו תוכלו למצוא תיק קשיח לתפילין בדגמים מובחרים, הכוללים:

  • מגן אבות- תיק קשיח וטרמי עבור תפילין, חזק ועמיד במיוחד, באיכות גבוהה ביותר ועם עיצוב מהודר. התיק מיוצר על ידי חברתנו ומבוסס על תכנון של חברת מרעום דולפין המייצרת ציוד לצה”ל. מדובר בתיק קשיח לתפילין קטן ונוח, במשקל של ארבע מאות גרם, הכולל גם כיסוי עבור טלית. התיק מציג עמידות גבוהה בפני רטיבות, מים, לחות, אבק, חבלות וכדומה. הוא מסופק עם רצועת נשיאה איכותית ועם רוכסן מסוג YKK, ובנוסף כולל גם הפרדה מודולרית עבור תפילין לראש וליד בהתאם לדרישות ההלכה, ויש בו גם מראה פנימית.
  • תפידנית בית אל מקורית- מוצעת בשלל צבעים עכשוויים וקלאסיים ומתאימה גם לחיילים. התפידנית עשויה מבד איכותי וכוללת גם כיסוי טרמי, וכן מקום עבור טלית, מראה ורצועת נשיאה נוחה ורחבה.

 

חברה מקצועית ויראת שמים

חברתנו שוכנת בעיר חברון ומורכבת מצוות מקצועי וירא שמים המכין את התפילין ובתי התפילין עצמם בהשראת קדושתה של מערת המכפלה הסמוכה, עם רמות ביצוע וגימור מהודרות. הבנה זו בתפילין באה לכדי ביטוי בתכנון תיקים המספקים מענה בטוח, איכותי, נוח ומכובד. בנוסף בחברה מעניקים לכל לקוח שירות אישי ואדיב עם פריסה נוחה של תשלומים, אחריות מקיפה עבור המוצרים ומענה לכל שאלה ובעיה.

 

הזמנת תיק קשיח לתפילין

הזמנת תיק קשיח עבור תפילין מוצעת ישירות דרך האתר המאובטח שלנו. כמו כן להזמנת תיק קשיח ולעוד מידע ויעוץ מקצועי בנושא הגיעו לחנות שלנו בחברון או צרו קשר עם תפילין חברון בטלפון 1-800-300-120 או במייל mtefilinhebron@gmail.com.