תיק תפילין לחיילים

תיק תפילין לחיילים – עמיד ובטוח

חיילים דתיים ושומרי מסורת המניחים תפילין נדרשים לפתרון נאות עבור שמירה על התפילין שלהם בתנאי שטח קשוחים. למען מטרה זו מציעים לכם בתפילין חברון דגמים מובחרים של תיקי תפילין קשיחים וטרמיים.

תיק תפילין לחיילים יוכל החייל להזמין לעצמו או שניתן להעניקו לו כמתנת שירות מבוקשת ושימושית. בנוסף, התיק ימשיך לשמש את בעליו אחרי השירות הצבאי ויספק לו מענה איכותי ובטוח עבור התפילין בשגרת היומיום, בעבודה בשטח ובטיולים.

לצפיה במוצרים לחצו כאן

 

הצורך בתיק תפילין מתאים לשירות צבאי

שירות צבאי קרבי דורש מהחייל להתמודד עם תנאים קשוחים הכוללים לא אחת לינה בשטח ובתנאי שדה. בתנאים אלו לא אחת הנחת תפילין מידי בוקר יכולה להיות מאתגרת והיא נדרשת באמצעים מיוחדים שיאפשרו לשמור על התפילין מפני חבלות, נפילות, בוץ, גשם, אבק, לכלוך, שריטות ועוד. בנוסף יש צורך בתיק תפילין שנוח לשאתו, שאינו תופס הרבה מקום, שממדיו קטנים ושיש לו חגורת נשיאה חזקה ונוחה. במילים אחרות, לשירות צבאי כדאי להגיע עם תיק תפילין קשיח וטרמי כפי שיש לנו לספק.

תיק תפילין לחיילים

המילה האחרונה בתיקי תפילין טרמיים

חברתנו מייצרת תיק לצבא לנשיאת תפילין המכונה מגן אבות, הנחשב למילה האחרונה בתחום. מדובר בתיק טרמי, איכותי עמיד וחזק במיוחד, המספק הגנה מושלמת לתפילין. התיק תוכנן עבורנו על ידי מרעום דולפין, שהינה חברה המתמחה בייצור של ציוד צבאי עבור צה”ל. הידע והכלים האלו אפשרנו לנו לייצר תיק איכותי ומתקדם המציג את כל הנדרש עבור תיק תפילין לצבא. בין היתר התיק מציג מידות קומפקטיות וקלות משקל של ארבע מאות גרם בלבד, וכמו כן מדובר בתיק קשיח עמיד בפני גשם, רטיבות, לחות, לכלוך, אבק, מכות וחבלות, המסופק עם רוכסן משובח ורצועת נסיעות חזקה ונוחה. בנוסף, גם כולל מראה פנימית, כיסוי עבור טלית והפרדה מודולרית עבור תפילין ראש ויד, בהתאם לדרישות ההלכה.

 

תיק תפידנית מקורי של בית אל

לצד תיק פרי ידינו, באתר ובחנות שלנו תמצאו גם דגמים איכותיים של תיקי תפילין תפידנית המקוריים והמפורסמים של בית אל. מדובר בתיק תפילין לחייל המוצע בצבעים מתאימים לשירות צבאי, כמו ירוק צבאי או צבאי מנומר. זהו תיק עמיד וחזק העשוי מבד איכותי, עם כיסוי טרמי המספק עמידות בפני רטיבות ומפני טמפרטורות קיצוניות. כמו כן התיק כולל מראה פנימית, תיק עבור הטלית ורצועה לנשיאה נוחה במיוחד.

 

לא רק לשירות צבאי

מלבד שירות צבאי, תיק תפילין קשיח כפי שיש לנו לספק מתאים לעוד מגוון צרכים המציבים תנאים מאתגרים לשמירת התפילין שלמים ונטולי פגע. למשל, תיקים אלו מעולים לטיולי שטח וטרקים בארץ ובחו”ל. כמו כן הם מתאימים לאנשים העובדים בחוץ כמו חקלאים או קבלני בניה. בנוסף הם מתאימים למי שמחזיק את התפילין ברכב בהיותם מספקים הגנה מפני טמפרטורות קיצוניות.

 

הזמנת תיק תפילין לצבא

הזמנת תיק תפילין לצבא מוצעת בקלות און ליין באתר המאובטח והמתקדם שלנו. כמו כן להזמנת תיק קשיח ולעוד פרטים ויעוץ מקצועי בנושא הגיעו לחנות שלנו בחברון או צרו קשר עם תפילין חברון בטלפון 1-800-300-120 או במייל mtefilinhebron@gmail.com.