תיק תפילין מעור

תיק לתפילין מעור איכותי ומכובד

הנחת תפילין הינה אחת המצוות הבסיסיות ביהדות, בה מתחילים מגיל מצוות וממשיכים בהנחתם מידי יום. התפילין הינם תשמיש קדושה המכיל שתי יחידות של בית תפילין, קופסאות עם רצועות מעור המיועדות ליד ולראש, שבתוכן ארבע פרשיות הכתובות בכתב סתם על גבי נייר קלף. זהו פריט יקר ערך הן בקדושתו והן במחירו, לכן חשוב לשמור עליו מפגעים העלולים להפכו לפגום ולבלתי כשיר לשימוש.

לשם כך רבים בוחרים תיק לתפילין קטן ואיכותי, כפי שמספקת חברת תפילין חברון בשלל דגמים סוגים. מבין סוגי תיקים אלו בולט במיוחד הביקוש עבור תיק לתפילין מעור בזכות האיכויות הרבות שהוא מציג.

לצפיה במוצרים לחצו כאן

 

תיק איכותי ומכובד

בחירה בתיק תפילין מעור אמיתי תספק לתפילין שלכם מעטפת איכותית ומכובדת במיוחד. תיק שכזה הנתפר ומעוצב בקפידה הינו ללא ספק כיסוי יוקרתי עבור תפילין וטלית. ניתן למצוא תיקים אלו עם הפרדה פנימית, עם תא נפרד לכל חלקי התפילין, ובנוסף חלק מהתיקים כוללים גם מקום לטלית וחלקם מוצעים כסט תואם, עם שתי יחידות נפרדות – אחת לתפילין ואחת לטלית.

תיק תפילין מעור

תיקי תפילין מעור בשלל עיצובים

בימינו תיקי עור עבור תפילין מוצעים בשלל גוונים ועיצובים, מעיצובים קלאסיים ומסורתיים לעיצובים מודרניים ועכשוויים. כך תוכלו לבחור בתיק בכל גוון ומידה שתרצו. בנוסף ניתן לעטר תיקי עור ולהוסיף להם ציטוטים של פסוקים ומילות קודש, ואפילו יש כאלו המאפשרים התאמה אישית של התיק עם שם בעליו והקדשה אישית. איכויות אלו הופכות את תיקי העור למתנה מושלמת לכל אחד, בין אם מדובר בנער בגיל מצוות, בן זוג, הורה, סבה, דוד, חבר לישיבה וכדומה.

 

תיק עמיד במיוחד

בחירה בתיק עור תעניק לתפילין שלכם מענה איכותי ובטוח. התיק העשוי מעור אמיתי יעניק לתפילין מעטפת הגנה טובה כנגד פגיעות וחבלות שונות וימנע מגע עם לכלוך, אבק וכתמים. כמו כן, השקעה בתיק מעור עבור התפילין תספק נרתיק עמיד לאורך זמן שישרת אתכם שנים רבות וטובות, ובהחלט יצדיק את מחירו. עוד חשוב לציין כי איכותו של התיק ועמידותו נקבעות בהתאם לטיב העור ממנו הוא עשוי, איכות התפירה שלו, ואמצעי הסגירה של התיק.

 

הזמנת תיק תפילין מעור

הזמנת תיק תפילין מעור מוצעת דרך האתר המאובטח שלנו. בנוסף להזמנת תיק קשיח ולעוד פרטים ויעוץ מקצועי הגיעו לחנות שלנו בחברון או צרו קשר עם תפילין חברון בטלפון 1-800-300-120 או במייל mtefilinhebron@gmail.com.