תפילין מחיר ירושלים

התפילין כמתווך בין הילדות לבגרות

תפילין ילוו את חיי כל יהודי מהגיעו לגיל בר מצווה ולאורך כל חייו, ולכן בחירת תפילין הכתובות בכשרות ובהידורים זוהי החלטה חשובה.

גיל בר המצווה, הוא גיל מרגש במיוחד, כי הוא טומן בחובו אחריות, מעבר מילדות לבגרות, קבלת עול מצוות ותחילת קיום מצוות התפילין.
החלק הראשון של טקס הבר מצווה כולל הנחת תפילין, כחלק מתפילת שחרית בימי שני וחמישי, בדרך כלל, בעת קריאת התורה. מעמד זה הוא מעמד מרגש לכל משפחה יהודית.
לקראת עליית התורה לומד הנער חודשים רבים את הטעמים השונים ואת הפרשה שלו.

היכן ניתן לרכוש תפילין בירושלים?

חברת “תפילין חברון”, מספקת תפילין מהודרים וכשרים, בעלי תעודת כשרות על ידי הרב דב ליאור שליט”א. את התפילין ניתן לרכוש דרכנו באתר האינטרנט, בטלפון, או להגיע אלינו לקרית ארבע היא חברון, סמוך למערת המכפלה.
אנו משווקים גם בנקודות המכירה הבאות: “מינצר ספרים” בצומת גוש עציון, “ספריית כוכב”, במקור חיים 33, ירושלים, “טוביה מוצרי מקדש- באזור התעשייה שילה, וכן אצל אמציה יחיאלי במושב שדה יעקב. ולכן ניתן לרכוש תפילין בירושלים מהתוצרת ובאחריות שלנו.
אנו מזמינים אותך להשתתף בחווית יצירת התפילין שלך, לצפות בתהליך בחירת וכתיבת הפרשיות, והכנת התפילין.
אנו מציעים 3 רמות של הידור:

  1. רמת הוד, הכולל 30 הידורים, בתי תפילין מעור מבהמה גסה, רצועות מושחרות מצד אחד, ופרשיות כשרות.
  2. תפארת אבות-  הכולל 40 הידורים, בתי תפילין מעור בהמה גסה פרודות עד תפר, רצועות עור, המושחרות משני צידיהן, פרשיות מהודרות.
  3. כתר אבות- הכולל 5- הידורים, למהדרין מן המהדרין- זהה לרמת גימור תפארת אבות, אולם נבדל בפרשיות, אשר נבחרו בהמלצת גדולי ישראל.

צרו עמנו קשר עוד היום להזמנת תפילין מהודרים, כשרים ומקודשים באיכות הטובה ביותר!